http://gunjiin-nulims.blogspot.com/

Өнөөдөр эрт сэрүүлэг тавиад босох гэсэн оролдлого бас л бүтэлгүйтэв... ганцаараа амьдрах гоё юм шигээ бодох юмтай...хэн намайг юу гэж бодох бол гэж огт бодох зүйлгүй...дураараа... тоглоомонд хааяаа донтоод байгаагаа эс тооцвол одооохондооо сайхан л байна... манайхан маргааш ирээд бужигнах байлгүй дээ...миний өөрөө ч хөндөхийг хүсдэггүй миний орон зайг бүрдүүлэгч бүх зүйлсд нөлөөлнө гэж бодохооор уйтгар төрнө... дураараа байх сайхөөн юм...бас ганцаардах...блог унших ч бас сайхан юм... яагаад гарчигаа энэхүү блогийн нэрээр нэрлэсэн гэвэл энэ хүний блог таалагдсанаа хэн нэгэнд гагцхүү өөртөө дахин дахин мэдэгдэхийн тулд шинэ үзэл бодол, амьдралын хэмнэлээс нь багахан ч атугай өөртөө тусгах гэсэндээ л тэр...
түүний өөртөө итгэлтэй, хүчирхэг, шинийг сэдэх хүсэлтэй эмэгтэй гэдэг нь шууд мэдэгдэж байгаа нь таатай...би ийм эмэгтэйчүүдэд дуртай...
түүний достыг уншиж байгаад энэ үг ямар их таалагдана вэ?
...Маргаашдаа шинэ нээлт үлдээхийн тулд би өнөөдөр хуучин замаа сонгов...
Энэ нь яг надтай ижил зантайг нотлосон мэт...би нууж нууж байгаад гаргаад унших гээд шинэ ном авчихаад жаахан байзасхийгээд уншдаг шиг... хэхэ



Comments

Popular posts from this blog

Заавал уншаад үзээрэй, бодол санаа, сэтгэл санаа чинь шууд цэлмэнэ гэж мэд...

Хичээл дээрээ бичиж байсан эссэ...

Нөхрийн хэрэг бүтвэл өөрийн хэрэг бүтнэ