Мөр холбох гэсэн оролдлогоосоо... эндээ тавьчихая...

Энд тэнд цаасны буланд хэрэгтэй гэснээ...амандаа орсноо биччихдэг зантайг ч хэлэх үү...тэрийгээ хүнээс нуугаад уншуулах бас дургүй хүнээ ядаж байхад...тэгээд нэг нэгээрээ хаягдаад гээгдээд базагдаад... ингэж байхаар олдсон дээр нь ийшээнээ оруулаад байхаас тэр тусмаа өнөөдөр мааааааш завтай байна...

...Таньдаг хэрнээ танихгүй тэр хүн надад ямар их сэтгэгдэл үлдээснээ
Таньсан хэрнээ үргэлж бултах энэ хүнийг би дандаа бодох...
 

Чамайг дандаа боддог    Хэн юм болоо гэж?
Чамаас дандаа уйддаг     Хэнээс тэр билээ юу?
Чиний...
Миний...
Бидний...



Энэ амьдралын
Эгэлхэн нэг өдөр
Эр хүн чамайг ... даа \ над энэ хайку маягийн надаас урсан гэсэн энэ мөрүүд их таалагддаг...\




Өнөөдөр бас өчигдөр
Өглөө болон өдөр
Өчнөөн зөндөө өндөгнүүд
Өөрөө бас өндөгийг
Өвөртөлөхийг мөрөөднө
Өрөвдөх сэтгэл төрвөл дарж
Өндөг тахиа болно
Өширхвөл идэж өтгөн болгоно...\мэдэхгүй ээ орж ирсэн зүйлсийг цааснаа буулгачихаж\



...Би боддог
Өөрийгөө \*2\
 Би шүүмжилдэг
Өрөөлийг \*2\
Би гомдоодог
 Өөрөөсөө\*2\
 Би ичдэг

Comments

Popular posts from this blog

Заавал уншаад үзээрэй, бодол санаа, сэтгэл санаа чинь шууд цэлмэнэ гэж мэд...

Хичээл дээрээ бичиж байсан эссэ...

Нөхрийн хэрэг бүтвэл өөрийн хэрэг бүтнэ