Ээлжит 7 сарын тухай

Сайн уу, жилийн өмнөх би-дээ би /2015 оны би/ нь мэнд дэвшүүлж байна. Амьдрал гайхалтай ч гэмээр зүйлсээр хэтэрхий олон дээр хүн өөртөө цаг хугацаа, тоо, хэлбэлзэл хамаатай гэж үздэг. Бас итгүүлдэг. Жилийн өмнөх би жил болгоны 7 сарын надад тохиолдсон үйл явдлын тухай гайхангуй бичиж байлаа, ингэхдээ над бас дараа жилийн 7 сар яаж нөлөөлөх бас би яах бол гэсэн хүлээлтийг өөртөө үүсгэчихсэн болохоор бичихгүй, тэмдэглэхгүй байж чадахгүй нь. Энэ жил 7 сарын өдөр болгоныг алдалгүй мэдрэхийг бас өөрчлөлт яаж над нөлөөлөх нь вэ гэж хүлээгээд ч байсан уу, нэг л том тэсрэлт хүлээж байлаа. Аажим аажмаар яарах миний сэтгэлийг дарах том үйл явдал болсонгүй, бас гонсойсонгүй. Жижигхээн алхам хийсэн, найзынхаа тусламжаар...

"Ирээдүйд өөрөө хичээж чадвал өөрчлөлт дагуулахаар... Зарим тохиолдолд хүн мөнгө, санхүүгийн олон асуудлаас болж хобби, сонирхол, боловсролоос татгалзах юм даа" гэж хэсэгхээн бодоод гунихраад авсан шүү. Гэхдээ зүгээрээ алхам алхамаар шүү дээ... Үгүй бол "таксидчихнаа" гэхгүй юу кккк.


Comments

  1. Hurdhan taxi-nd suuchmaar l sanagdaad bna shuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. хүссэн зүг рүү явах такси олдохгүй л байна аа гэхгүй юу :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Заавал уншаад үзээрэй, бодол санаа, сэтгэл санаа чинь шууд цэлмэнэ гэж мэд...

Хичээл дээрээ бичиж байсан эссэ...

Нөхрийн хэрэг бүтвэл өөрийн хэрэг бүтнэ