7 сар ба миний амьдралын мөчлөг

7 сар
Жил болгоны 7 сард амьдралд минь их өөрчлөлт авчрах юм, би тэр хэрээр гайхаж бас эмээсхийн энэ сарыг даллах юм. Юу гэхлээр
2009.07 сард би хагалгаанд орж байжээ
Намайг маш их өөрчилсөн, сэтгэл санаа, бие махбодь гээд л бас энэ үед л аавтайгаа илүү дотно болжээ, яг найзууд шиг. Миний хамгийн сайн найз "ААВ" болсон...
2010.07 сард дахиад л хагалгаа
Гэхдээ илүү хэрсүүжиж бас эрүүлжсэн, илүү зоригтой ч болсон...
2011.07 сард
АНХНЫ АЖИЛ хөдөлмөрийн гараагаа эхлүүлсэн /бүтэн цагийн шүү ккк/
2012.07 сард
Шинэ газар, ус шинэ нөхөд, шинэ харилцаа
2013.07 сард
Шинэ байр, шинэ амлалт, шинэ хүсэл, шинэ ажил
2014.07 сард
Шинэ ажил...

Товчхоноор ийм ч гэлээ энэ сар ямар удаан өнгөрдөг гээч, ярих юмгүй удаан бас сэтгэл дэнслүүлнэ, уйлуулна, баярлуулна, хайрлуулна...
2015.07 сар чамайг хүлээнэ...



Comments

Popular posts from this blog

Заавал уншаад үзээрэй, бодол санаа, сэтгэл санаа чинь шууд цэлмэнэ гэж мэд...

Хичээл дээрээ бичиж байсан эссэ...

Нөхрийн хэрэг бүтвэл өөрийн хэрэг бүтнэ