САЙН БАЙНА УУ 4 САР МИНЬ

Миний амьдралын эрээнтэй бараантай хөгжөөнтэй нэгэн хэвийн завгүй амьдрал үргэлжилсээр л энэ дундаасаа аятайхан хань болчих хүнгүй л явна даа, ажлаар ханиа хийж, нойроор амралт хийж явна даа
Бодоод байхад миний амьдрал -1+2 энэ темпеер явах юм даа, хааяа ч инээд хүрэх, хааяа ч бухимдах юм даа, өнөөдөр хүнд хууртагдсан, хуурсан юмгүй амар жимэр хэдэн тоотойгоо зууралдсаар, тоостойхон хорвоод хэн нэгнийг баярлуулж хэн нэгнийг гомдоож л явна уу даа...
Хүн ер нь миний гэсэн юм олонтой болохын хэрээр санаа суугаад л байдаг ч юм уу даа энэ өдөр яагаад ч юм өдөр бүр урдуур нь гардаг Хуримын ордны гадаа явж байхдаа би яг 2016 онд энэ хаалгаар хуримаа хийж орно гэж бодсон... та нар ирэх үү? бас миний хайрт...


Comments

Popular posts from this blog

Заавал уншаад үзээрэй, бодол санаа, сэтгэл санаа чинь шууд цэлмэнэ гэж мэд...

Хичээл дээрээ бичиж байсан эссэ...

Нөхрийн хэрэг бүтвэл өөрийн хэрэг бүтнэ